Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172, ”Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів” поверненню не підлягають товари належної якості, зазначені в Переліку, зокрема друкована продукція (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF).
У разі повернення товару належної якості, що НЕ ПІДЛЯГАЄ ПОВЕРНЕННЮ, він не буде повторно надсилатися покупцеві, і зберігатиметься у продавця. У разі необхідності покупець зможе забрати такий товар у продавця особисто за адресою м. Львів, вул. Пасічна, 36
У разі повернення товару належної якості, додаткові витрати на пересилання товару, що повертається у видавництво, покупцю не повертається.
Увага! Під час видачі відправлення оператор поштового зв`язку чи кур’єрської служби зобов`язаний перевірити цілісність упаковки посилки і виконати звірку фактичної ваги посилки з вагою, що вказана на поштовому ярлику.
При порушенні цілісності упаковки або невідповідності ваги Ви маєте право вимагати розкриття посилки в присутності керівника поштового відділення чи кур’єрської служби, звірки відповідності вкладення в посилку до переліку товарів, що був вкладений у посилку, а також оформлення відповідного акта.
Якщо при розкритті посилки Ви знайшли невідповідність фактичного вкладення Замовленню, Видавництво гарантує безкоштовну заміну помилково вкладеного товару або відправку товару, якого бракувало.
У разі якщо в посилці із замовленням замість замовленого товару Ви виявили інший товар або ж в посилці із замовленням відсутній товар, зверніться за тел. 032 271 22 72
Після того, як помилково відправлений товар надійде до Видавництва, ми в якнайшвидше відправимо Вам заміну або товар якого бракує безкоштовною посилкою.
З приводу будь-яких непорозумінь і спірних ситуацій, пов`язаних з виконанням Вашого замовлення, звертайтеся до редакції Видавництва.
Повернення або обмін товару НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
1. Видавництво обмінює товари НЕНАЛЕЖНОЇ якості у відповідності зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживача».
2. Якщо були виявлені явні чи приховані недоліки товару, необхідно звернутися до редакції (за телефоном або на електронну адресу) та поінформувати про їх наявність.
3. У разі, якщо Видавництво не зможе зробити обмін товару на аналогічний якісний, унаслідок відсутності товару на складі, вартість повернутого товару буде повернена узгодженим з Покупцем способом. Обмін товару або повернення сплаченої за товар суми відбудеться протягом 7 днів з моменту отримання Видавництвом товару і заявку.