Інші запитання
Редакція приймає до друку статті українською/російською мовами, які не друкувалися раніше і не перебувають на розгляді до друку в редакціях інших періодичних фахових видань України, лише за умови їх відповідності вимогам ДСТУ 7152:2010 до оформлення публікацій. Обсяг наукової статті — до 15 000 знаків з пробілами. Автори повинні дотримуватися положень видавничої етики щодо питань авторства, конфлікту інтересів та розповсюдження матеріалів.
Повернення товару належної якості
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172, «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» поверненню не підлягають товари належної якості, вказані в Переліку, зокрема друкована продукція (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF)
В разі повернення товару належної якості, який НЕ ПІДЛЯГАЄ ПОВЕРНЕНЮ відповідно до положень Закону http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF, він не буде повторно направлений покупцеві і буде зберігатися на складі інтернет-магазину. При необхіності покупець зможе забрати такий товар особисто за адресою вул. Пасічна, 36, Львів. При цьому додаткові витрати на пересилку товару покупцеві не компенсовуються.
Увага! При видачі відправлення оператор поштової або ж кур’єрської служби зобов’язаний провірити цілісність упаковки посилки і звірити фактичну вагу посилки з вагою, що вказана на поштовому ярлику чи декларації кур’єрської служби.
В разі порушення цілісності упаковки або ж невідповідності ваги Ви маєте право вимагати розпакування посилки в присутності керівника поштового відділення або ж кур’єрської служби, звірки відповідності посилки з переліком товарів, вкладеним у посилку .а також оформлення відповідного акту.
Якщо після розкриття посилки Ви виявили невідповідність замовленню, Інтернет-магазин гарантує безкоштовну заміну помилково надісланого товару або ж відправлення відсутнього.
З будь-яких питань, пов’язаних з Вашим замовленням. Прохання звертатися в Інтернет-магазин.
Повернення або обмін товару неналежної якості
1. Інтернет-магазин обмінює товар неналежної якості відповідно до ст. 8 Закону України «про захист прав споживачів».
2. Якщо були виявлені дефекти товару, необхідно звернутися до Інтернет-магазину і поінформувати про їх наявність.
3. У випадку, якщо зробити обмін товару на аналогічний якісний неможливо із-за відсутності на складі, вартість неякісного товару буде повернена покупцю.
4. Обмін товару або повернення оплаченої суми здійснюється протягом 7 днів із часу отримання заявки.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172, «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» поверненню не підлягають товари належної якості, вказані в Переліку, зокрема друкована продукція (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF)
В разі повернення товару належної якості, який НЕ ПІДЛЯГАЄ ПОВЕРНЕНЮ відповідно до положень Закону http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF, він не буде повторно направлений покупцеві і буде зберігатися на складі інтернет-магазину. При необхіності покупець зможе забрати такий товар особисто за адресою вул. Пасічна, 36, Львів. При цьому додаткові витрати на пересилку товару покупцеві не компенсовуються.
Увага! При видачі відправлення оператор поштової або ж кур’єрської служби зобов’язаний провірити цілісність упаковки посилки і звірити фактичну вагу посилки з вагою, що вказана на поштовому ярлику чи декларації кур’єрської служби.
В разі порушення цілісності упаковки або ж невідповідності ваги Ви маєте право вимагати розпакування посилки в присутності керівника поштового відділення або ж кур’єрської служби, звірки відповідності посилки з переліком товарів, вкладеним у посилку .а також оформлення відповідного акту.
Якщо після розкриття посилки Ви виявили невідповідність замовленню, Інтернет-магазин гарантує безкоштовну заміну помилково надісланого товару або ж відправлення відсутнього.
З будь-яких питань, пов’язаних з Вашим замовленням. Прохання звертатися в Інтернет-магазин.
Повернення або обмін товару неналежної якості
1. Інтернет-магазин обмінює товар неналежної якості відповідно до ст. 8 Закону України «про захист прав споживачів».
2. Якщо були виявлені дефекти товару, необхідно звернутися до Інтернет-магазину і поінформувати про їх наявність.
3. У випадку, якщо зробити обмін товару на аналогічний якісний неможливо із-за відсутності на складі, вартість неякісного товару буде повернена покупцю.
4. Обмін товару або повернення оплаченої суми здійснюється протягом 7 днів із часу отримання заявки.
Повернення або обмін товару неналежної якості
1. Інтернет-магазин обмінює товар неналежної якості відповідно до ст. 8 Закону України «про захист прав споживачів».
2. Якщо були виявлені дефекти товару, необхідно звернутися до Інтернет-магазину і поінформувати про їх наявність.
3. У випадку, якщо зробити обмін товару на аналогічний якісний неможливо із-за відсутності на складі, вартість неякісного товару буде повернена покупцю.
4. Обмін товару або повернення оплаченої суми здійснюється протягом 7 днів із часу отримання заявки.